fi | sv | eng

Onko yhteiskunnallisessa markkinoinnissa jotain uutta ja kannattaisiko sitä hyöd...

ma 3. marraskuuta 2014 15.56.03

Onko yhteiskunnallisessa markkinoinnissa jotain uutta ja kannattaisiko sitä hyödyntää Erica kysyy blogissaan. Hän kertoo myös kiinnostavia esimerkkejä toteutuksista.

Onko teidän järjestössänne toteutettu yhteiskunnallisen markkinoinnin periaatteilla suunniteltuja kampanjoita? Tai Onko ajattelua hyödynnetty pienemmässä mittakaavassa? Jaa kokemuksia täällä tai blogin lopuksi.


Yhteiskunnallinen markkinointi – harpataanko yhdessä eteenpäin? - SOSTEblogi
www.soste.fi
Yhteiskunnallinen markkinointi on toimintamalli, jonka tavoitteena on käyttäytymiseen vaikuttaminen. Vaiheittainen toimintamalli kokoaa yhteen monenlaisia eri tieteenaloilta kumpuavia periaatteita ja keinoja, joita tarvitaan vaikuttavan toiminnan aikaansaamiseksi. Siinä on paljon tuttuja elementtejä…

Järjestöbarometri

Järjestöbarometri 2016 kertoo sosiaali- ja terveysjärjestöistä: niiden yhteiskunnallisesta roolista, toiminnasta, toimintaedellytyksistä sekä muutoksista ja haasteista.

Järjestöbarometrin erillistarkastelu tutkii vuosina 2005-2014 rekisteröityneitä ja purkautuneita sosiaali- ja terveysalan yhdistyksiä.

Sosiaalibarometri

Sosiaalibarometri on ajankohtainen arvio hyvinvoinnista, palveluista ja palvelujärjestelmässä tapahtuvista muutoksista.

Sosiaalibarometri 2016 kertoo, mitä palveluista vastaavat johtajat sosiaali- ja terveystoimessa, Kelassa ja TE-toimistoissa ajattelevat omasta toimialastaan ja ihmisten hyvinvoinnin kehityksestä.

SOSTE Suomen sosiaali ja terveys ry
SOSTE Finlands social och hälsa rf
SOSTE Finnish Federation for Social Affairs and Health

Yhteystiedot

Sähköpostit muotoa
etunimi.sukunimi@soste.fi

Henkilökunta ja puhelinnumerot

Yliopistonkatu 5, 00100 Helsinki

Osallistu!

Lähetä palautetta.
Tilaa SOSTEkirje.
Tilaa SOSTE kouluttaa.
Seuraa Twitterissä.
Seuraa Facebookissa.
Seuraa Youtubessa.