fi | sv | eng

Järjestöjen vaikuttava toiminta – sosiaalinen markkinointi, yhteiskunnallinen markkinointi

Paikka: Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry, (Sörnäisten rantatie 23)

Vaikuttavan toiminnan menetelmä on systemaattinen tapa toimia, jolla tavoitellaan muutosta ihmisten käyttäytymisessä. Järjestöille tämä voi olla esimerkiksi avuksi ihmisten elämäntapojen muutokseen tähtäävän toiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa. Keskeistä on ihmislähtöisyys ja syvä ymmärtämys siitä, mikä kohderyhmää motivoi.

Tilaisuudessa Marko Lähteenmäki, THL, kertoo mistä toimintamallissa on kyse. Sini Toikka, RAY ja Eeva-Riitta Piispanen, Suomen Sydänliitto ry, pohtivat esityksissään miten toimintamallia voi käytännössä hyödyntää. Lisäksi pohditaan yhdessä missä toimintamallin mukaista toimintaa voidaan hyödyntää, miten osaamista voidaan lisätä ja jakaa ja mitä tarpeita on olemassa.

Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan toimintamallista.

Ohjelma

13.00
Avaus

johtaja Panu Laturi, SOSTE

Mitä sosiaalinen/yhteiskunnallinen markkinointi on?

viestintä- ja asiakkuuspäällikkö Marko Lähteenmäki, THL

13.50
Kahvitauko
14.10
Mitä hyötyä toimintamallista on?

kehittämiskoordinaattori Sini Toikka, RAY

Miten toimintamallia hyödynnetään käytännössä?

viestintäjohtaja Eeva-Riitta Piispanen, Suomen Sydänliitto ry

Mitä osaamista tarvitaan? Mitä tarpeita on?

Yhteistä pohdintaa

Yhteenveto
15.30
Tilaisuus päättyy

 

Tilaisuus on maksuton ja mukaan mahtuu 35 henkilöä.

Ilmoittautuminen

Lisätietoja

Erica Mäkipää, erica.makipaa@soste.fi, 050 544 5771


Katso kaikki tapahtumat ›